Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie ,,Nasz mały świat - mądre przedszkolaki z Gminy Kołaczkowo!”,
nr FEWP.06.07-IZ.00-0027/23
§ 1
Informacje ogólne
1. Regulamin niniejszy określa zasady rekrutacji i uczestnictwa uczniów i nauczycieli w projekcie ,,Nasz mały świat - mądre przedszkolaki z Gminy Kołaczkowo!”, w następujących placówkach będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Kołaczkowo:
Lp. |
Nazwa placówki |
Adres |
1. |
Przedszkole "Jarzębinka" w Kołaczkowie |
Pl. Władysława Reymonta 4, 62-306 Kołaczkowo |
2. |
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej im. Władysława Reymonta w Kołaczkowie |
ul. Krakowska 1, 62-305 Kołaczkowo |
3. |
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Bieganowie |
Bieganowo 43, 62-305 Kołaczkowo |
4. |
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Grabowie Królewskim |
Grabowo Królewskie 1, 62-306 Kołaczkowo |
5. |
Przedszkole "Leśny Zakątek" w Sokolnikach |
ul. Leśna 1a, 63-305 Kołaczkowo |
6. |
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Sokolnikach |
ul. Leśna 1a, 63-305 Kołaczkowo |
2. Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu FEWP.06 Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie FEWP.06.07 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe, Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
4. Beneficjentem projektu jest Gmina Kołaczkowo.
5. Biuro projektu mieści się w:
Lp. |
Nazwa placówki |
Adres |
1. |
Urząd Gminy w Kołaczkowie |
Pl. Władysława Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo |
6. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2024 do 30.06.2027 w placówkach wymienionych w § 1, punkt 1, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kołaczkowo.
7. Ilekroć poniżej jest mowa o:
a) Regulaminie – rozumie się przez to niniejszy Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie ,,Nasz mały świat - mądre przedszkolaki z Gminy Kołaczkowo!”, nr FEWP.06.07-IZ.00-0027/23, w Gminie Kołaczkowo;
b) Uczestnikach – rozumie się przez to uczniów i uczennice biorących udział w zajęciach dodatkowych realizowanych w ramach projektu;
c) Nauczycielach - należy przez to rozumieć nauczycieli/nauczycielki (w tym Dyrektorów) zatrudnionych w placówkach zakwalifikowanych do udziału w Projekcie;
d) specjalne potrzeby rozwojowe i edukacyjne – indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów, o których mowa rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. poz. 532 oraz z 2017 r. poz. 1643) oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2017, poz. 1591 z późn. zm.), zwanym dalej: rozporządzeniem MEN o pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
§ 2
Cele i zakres wsparcia
1. Cel projektu to poprawa jakości edukacji w ośrodkach wychowania przedszkolnego (OWP): Przedszkolu Jarzębinka w Kołaczkowie, oddziałach przedszkolnych (OP) w Szkole Podstawowej (SP) w Kołaczkowie, SP w Bieganowie, SP w Grabowie Królewskim, Sokolnikach oraz nowym Przedszkolu Leśny Zakątek w Sokolnikach, zlokalizowanych na terenie Gminy Kołaczkowo (województwo wielkopolskie) i objęcie wsparciem 168 dzieci (71K) w tym: 6 ze specjalnymi potrzebami (6K) oraz 11 nauczycieli (11K) poprzez utworzenie 38 nowych miejsc w Przedszkolu „Leśny Zakątek” w terminie 01.01.2025-31.08.2025 r., bieżące funkcjonowanie tych miejsc w terminie 01.09.2025-30.06.2027, organizację i prowadzenie dodatkowych zajęć indywidualnych i grupowych wspierających w zakresie wyrównywania i rozwijania szans (w Przedszkolu Jarzębinka, SP w Kołaczkowie, SP w Bieganowie, SP w Grabowie Królewskim w terminie 01.08.2024-30.06.2027, a w Przedszkolu „Leśny Zakątek” oraz SP w Sokolnikach w terminie 01.08.2025-30.06.2027) 168 dzieci (71K, 97M) oraz rozwijanie kompetencji 11 nauczycieli (11K) z terenu Gminy Kołaczkowo.
Projekt zakłada realizację poniższych rezultatów:
- Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu – 11 osób.
- Liczba dzieci, które uczestniczyły w dodatkowych zajęciach / eventach / wycieczkach w edukacji przedszkolnej – 168 osób.
- Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, które otrzymały wsparcie – 6 osób.
- Liczba szkół i placówek systemu oświaty, które zostały doposażone w sprzęt/pomoce dydaktyczne – 6 placówek.
2. Realizacja projektu nastąpi w roku szkolnym 2024/2025, 2025/2026 oraz 2026/2027 i będzie obejmowała realizację następujących form wsparcia:
a) zadanie 1: Poprawa jakości edukacji w Przedszkolu "Jarzębinka" w Kołaczkowie w terminie od 01.08.2024 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć indywidualnych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne dla 1 dziecka (1 os. x 40h w projekcie),
- Realizacja zajęć indywidualnych korekcyjno-kompensacyjnych dla 2 dzieci (2 os. x 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych korekcyjno-kompensacyjnych dla 5 dzieci (5 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z logopedą dla 12 dzieci (4 os. x 3 grupy, łącznie 250h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z robotyki i programowania dla 30 dzieci (15 os. x 2 grupy, łącznie 180h w projekcie),
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych korekcyjno-kompensacyjnych,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych korekcyjno-kompensacyjnych,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z robotyki i programowania,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rezerwatu Archeologicznego Gród w Grzybowie dla 42 dzieci – 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu dla 42 dzieci - 1 wyjazd.
b) zadanie 2: Poprawa jakości edukacji w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Władysława Reymonta w Kołaczkowie w terminie od 01.08.2024 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć grupowych korekcyjno-kompensacyjnych dla 5 dzieci (5 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z logopedą dla 8 dzieci (4 os. x 2 grupy, łącznie 180h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z robotyki i programowania dla 30 dzieci (15 os. x 2 grupy, łącznie 180h w projekcie),
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych korekcyjno-kompensacyjnych,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z robotyki i programowania,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rezerwatu Archeologicznego Gród w Grzybowie dla 32 dzieci – 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu dla 32 dzieci – 1 wyjazd.
c) zadanie 3: Poprawa jakości edukacji w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Bieganowie w terminie od 01.08.2024 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć indywidualnych z logopedą dla 3 dzieci (3 os. x 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych wyrównujących z języka angielskiego dla 3 dzieci (3 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z integracji sensorycznej dla 3 dzieci (3 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z kodowania i programowania dla 10 dzieci (10 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych wyrównujących z języka angielskiego ,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z integracji sensorycznej,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z kodowania i programowania,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rogalowego Muzeum w Poznaniu dla 10 dzieci - 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu dla 10 dzieci – 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Arboretum w Kórniku dla 10 dzieci - 1 wyjazd,
- Studia podyplomowe: Edukacja włączająca dla 1 nauczyciela,
- Studia podyplomowe Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka dla 1 nauczyciela,
- Studia podyplomowe Integracja sensoryczna dla 1 nauczyciela,
- Szkolenie Terapia ręki w ujęciu integracji sensorycznej dla 1 nauczyciela,
- Szkolenie nawyki żywieniowe dzieci w wieku przedszkolnym dla 1 nauczyciela.
d) zadanie 4: Poprawa jakości edukacji w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Grabowie Królewskim w terminie od 01.08.2024 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć indywidualnych z logopedą dla 2 dzieci (2 os. x 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych wyrównujących z języka angielskiego dla 3 dzieci (3 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z integracji sensorycznej dla 3 dzieci (3 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z kodowania i programowania dla 7 dzieci (7 os. x 1 grupa, łącznie 90h w projekcie),
- Dostosowanie placówki do potrzeb dziecka z niepełnosprawnością - zakup wyposażenia,
- Zakup wyposażenia do Sali integracji sensorycznej,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych wyrównujących z języka angielskiego,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z integracji sensorycznej,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z kodowania i programowania,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rogalowego Muzeum w Poznaniu dla 7 dzieci – 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu dla 7 dzieci - 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Arboretum w Kórniku dla 7 dzieci - 1 wyjazd,
- Studia podyplomowe: Edukacja włączająca dla 1 nauczyciela,
- Studia podyplomowe: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka dla 1 nauczyciela,
- Studia podyplomowe: Integracja sensoryczna dla 1 nauczyciela,
- Szkolenie: Terapia ręki w ujęciu integracji sensorycznej dla 1 nauczyciela.
e) zadanie 5: Utworzenie 38 nowych miejsc w nowym Przedszkolu "Leśny Zakątek" w Sokolnikach w terminie od 01.01.2025 r. do 30.08.2025 r.
- Dostosowanie placówki do potrzeb dzieci o specjalnych potrzebach oraz dzieci z niepełnosprawnościami - zakup wyposażenia,
- Zakup wyposażenia sal przedszkolnych do 1 nowego oddziału - 25 miejsc,
- Zakup wyposażenia placu zabaw,
- Zakup wyposażenia sal przedszkolnych do 2 nowego oddziału - 13 miejsc,
- Zakup sprzętu multimedialnego i TIK do 1 nowego oddziału - 25 miejsc
- Zakup magicznego dywanu do 1 nowego oddziału - 25 miejsc.
f) zadanie 6: Bieżące funkcjonowanie 38 nowych miejsc w nowym Przedszkolu "Leśny Zakątek" w Sokolnikach w terminie od 01.09.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Wynagrodzenie 1 nowego nauczyciela przedszkola (1 osoba, 1 etat) do 1 nowego oddziału - 25 miejsc,
- Dodatkowe wynagrodzenie 1 nowego nauczyciela przedszkola "trzynastka",
- Wynagrodzenie 1 nauczyciela przedszkola (1 osoba, 1 etat) - proporcjonalnie w stosunku do 13 nowych z 25 łącznie miejsc w 2 oddziale,
- Dodatkowe wynagrodzenie 1 nauczyciela przedszkola "trzynastka" - proporcjonalnie w stosunku do 13 nowych z 25 łącznie miejsc w 2 oddziale,
- Wynagrodzenie 1 nowej pomocy nauczycieli (1 osoba, 1 etat) do 1 nowego oddziału - 25 miejsc,
- Dodatkowe wynagrodzenie 1 pomocy nauczycieli "trzynastka",
- Wynagrodzenie 1 pomocy nauczycieli (1 osoba, 1 etat) - proporcjonalnie w stosunku do 13 nowych z 25 łącznie miejsc w 2 oddziale,
- Dodatkowe wynagrodzenie 1 pomocy nauczycieli "trzynastka" - proporcjonalnie w stosunku do 13 nowych z 25 łącznie miejsc w 2 oddziale,
- Wyżywienie 38 dzieci - kuchnia własna.
g) zadanie 7: Poprawa jakości edukacji w nowym Przedszkolu "Leśny Zakątek" w Sokolnikach w terminie od 01.08.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć indywidualnych ze wczesnego wspomagania rozwoju dla 2 dzieci (2 os. x 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć indywidualnych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne dla 2 dzieci (2 os. x 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć indywidualnych z psychologiem dla 2 dzieci (2 os. x 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z logopedą dla 12 dzieci (4 os. x 3 grupy, łącznie 180h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z robotyki i programowania dla 30 dzieci (15 os. x 2 grupy, łącznie 120h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z języka angielskiego dla 30 dzieci (15 os. x 2 grupy, łącznie 120 h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych taneczno-muzycznych dla 15 dzieci (15 os. x 1 grupa, łącznie 60h w projekcie),
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych ze wczesnego wspomagania,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych z psychologiem,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z robotyki i programowania,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z języka angielskiego,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych taneczno-muzycznych,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rogalowego Muzeum i Muzeum Czekolady w Poznaniu dla 60 dzieci (2 wyjazdy x 30 dzieci),
- Studia podyplomowe: Integracja sensoryczna z terapią ręki dla 1 nauczyciela (3 semestry, w tym 60 h praktyk),
- Szkolenie Terapia ręki w ujęciu integracji sensorycznej dla 1 nauczyciela,
- Kurs Rytm i melodia dla 1 nauczyciela.
h) zadanie 8: Poprawa jakości edukacji w oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Sokolnikach w terminie od 01.08.2025 r. do 30.06.2027 r.
- Realizacja zajęć indywidualnych ze wczesnego wspomagania rozwoju dla 2 dzieci (2 os. x 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć indywidualnych z psychologiem dla 2 dzieci (2 os. x 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z logopedą dla 4 dzieci (4 os. x 1 grupa, łącznie 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne dla 5 dzieci (5 os. x 1 grupa, łącznie 60h w projekcie),
- Realizacja zajęć grupowych z robotyki i programowania dla 8 dzieci (8 os. x 1 grupa, łącznie 60h w projekcie),
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych ze wczesnego wspomagania,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć indywidualnych z psychologiem,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z logopedą,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne,
- Zakup pomocy niezbędnych do realizacji zajęć grupowych z robotyki i programowania,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Rogalowego Muzeum dla 17 dzieci – 1 wyjazd,
- Realizacja wyjazdu edukacyjnego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu dla 17 dzieci – 1 wyjazd,
- Szkolenie: Jak uczyć dziecko mówić. Praca z dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy dla 1 nauczyciela,
- Kurs: Rytm i melodia dla 1 nauczyciela.
§ 3
Zasady rekrutacji i kwalifikacji uczestników
1. Rekrutacja do projektu odbędzie się w 08.2024 (w przypadku nowego Przedszkola "Leśny Zakątek" i SP w Sokolnikach w 08.2025) i skierowana będzie do uczniów oraz nauczycieli z: Przedszkola Jarzębinka, oddziałów przedszkolnych SP w: Kołaczkowie, Bieganowie, Grabowie Królewskim, Przedszkola Leśny Zakątek i SP w Sokolnikach.
Rekrutacja składać się będzie z dwóch etapów:
I ETAP – kryteria formalne (obligatoryjne)
- dziecko w wieku przedszkolnym (zgodnie z Ustawą Prawo Oświatowe), zamieszkujące na terenie województwa wielkopolskiego (formularz rekrutacyjny),
- nauczyciel/psycholog/pedagog pracujący w ww. OWP (formularz rekrutacyjny oraz zaświadczenie Dyrektora Placówki).
II ETAP – kryteria merytoryczne (premiujące) dotyczą grup, które najbardziej potrzebują wsparcia, tj. koncentrują się na:
- osobach z niepełnosprawnością – dziecko lub rodzic (orzeczenie o niepełnosprawności) – 1 pkt,
- rodzicach samotnie wychowującego dziecko (oświadczenie) – 1 pkt,
- osobach z rodzin wielodzietnych (oświadczenie) – 1 pkt,
- osobach z rodzin wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym (oświadczenie) – 1 pkt.
2. Dokumenty będzie można składać bezpośrednio w OWP lub pocztą tradycyjną. Proces rekrutacyjny zakończy się utworzeniem listy uczestników oraz ewentualnej listy rezerwowej. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby punktów przez uczestników, decydować będzie kolejność zgłoszeń. W przypadku niewystarczającej liczby chętnych, zostanie uruchomiona rekrutacja dodatkowa. O wynikach rekrutacji rodzice dzieci zostaną powiadomieni pisemnie/drogą telefoniczną/drogą mailową.
3. Dokumenty rekrutacyjne, których złożenia jest obligatoryjne to:
a) Formularz rekrutacyjny – stanowiący załącznik nr 1 do poniższego regulaminu,
b) Deklaracja udziału w projekcie – dla ucznia stanowiąca załącznik nr 2 do poniższego regulaminu; dla nauczyciela – stanowiąca załącznik nr 3 poniższego regulaminu
c) Klauzula informacyjna RODO - stanowiąca załącznik nr 4 do poniższego regulaminu,
d) Zaświadczenie dyrektora o posiadaniu statusu ucznia/nauczyciela szkoły objętej Programem – stanowiące załącznik nr 5 do poniższego regulaminu,
e) Oświadczenie dotyczące posiadania statusu osoby z rodziny wielodzietnej, rodzica samotnie wychowującego dziecko, osoba z rodziny wykluczonej lub zagrożonej wykluczeniem społecznym – stanowiące załącznik nr 6 do poniższego regulaminu.
3. Rekrutacja do projektu prowadzona będzie w oparciu o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn, a także o zasadę równych szans i niedyskryminacji. Wnioskodawca zobowiązuje się także do przeprowadzenia niezbędnych działań, które umożliwią swobodny udział w projekcie niezależnie od niepełnosprawności.
4. Osoby z niepełnosprawnością będą miały pierwszeństwo udziału w projekcie (orzeczenie o niepełnosprawności). Wnioskodawca gwarantuje, że rekrutacja odbywać się będzie zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych. Płeć i sprawność fizyczna kandydata nie będzie miała wpływu na rekrutacje. W formularzu rekrutacyjnym znajdzie się pytanie dotyczące stopnia niepełnosprawności i tego czy osoba niepełnosprawna chcąca wziąć udział w projekcie potrzebuje jakiegokolwiek wsparcia by móc to uczynić. Beneficjent zapewni im możliwość udziału w projekcie oraz warunki zapewniające pełny udział w projekcie (np. pomieszczenia pozbawione barier architektonicznych). Beneficjent na każdym etapie realizacji projektu zapewni uczestnikom projektu pełny i sprawiedliwy udział w projekcie we wszystkich zaplanowanych formach wsparcia, a w przypadku osób z niepełnosprawnością zapewni im odpowiednie warunki do uczestnictwa.
§ 4
Komisja rekrutacyjna
1. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna składająca się z Koordynatora projektu oraz wydelegowanego, przez Dyrektora, pracownika każdej z Placówki.
2. Do zadań Komisji Rekrutacyjnej należy:
a) analiza przedłożonych wniosków wraz z dokumentacją potwierdzającą spełnianie kryteriów pierwszeństwa,
b) ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości w formie listy uczestników zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkola;
c) ustalenie i podanie do publicznej wiadomości w formie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do projektu;
d) sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego
§ 5
Uczestnictwo w projekcie
1. Zajęcia dodatkowe przewidziane do przeprowadzenia odbywać się będą w placówkach wymienionych w § 1, punkt 1, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kołaczkowo.
2. Podział na grupy, szczegółowy harmonogram zajęć dodatkowych i jego zmiany Dyrektorzy szkół niezwłocznie przekazuje Koordynatorowi Projektu.
3. Po zakwalifikowaniu do projektu, dzieci mają obowiązek regularnego uczestnictwa w dodatkowych zajęciach.
4. Dzieci uczestniczą w dodatkowych zajęciach prowadzonych w ramach projektu nieodpłatnie.
5. Obecność na zajęciach sprawdzana będzie każdorazowo przez prowadzącego zajęcia poprzez sprawdzenie listy obecności.
6. Nieobecność na zajęciach należy pisemnie usprawiedliwić u prowadzącego zajęcia. Pisemne usprawiedliwienie podpisane przez opiekuna prawnego ucznia/uczennicy dołącza się do szkolnej dokumentacji projektowej.
7. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie w trakcie trwania zajęć, opiekun prawny uczestnika projektu zobowiązany jest niezwłocznie do złożenia pisemnego oświadczenia o tym fakcie wraz z podaniem przyczyny rezygnacji.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Regulamin rekrutacji wchodzi w życie z dniem 01.08.2024 r.
- Obowiązkiem uczestnika/uczestniczki projektu jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz przestrzeganie jego zapisów.
- Wszelkie sprawy związane z interpretacją regulaminu rozstrzygane są przez Beneficjenta projektu.